Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTO

Azərbaycanda meyvə-tərəvəz məhsulları niyə brendləşdirilmir? - FOTOHazırda dünyada meyvə-tərəvəzin markalaşaraq bazarlara çıxarılması halları geniş yayılıb. Ancaq buna Azərbaycanda çox az rast gəlinir.

"Report" meyvə-tərəvəz istehsalçılarının məhsullarını brendləşdirərək bazarlara çıxarmaqdan çəkinməsinin səbəbini araşdırıb.

Bu məsələni şərh edərək Naxçıvanın sabiq kənd təsərrüfatı naziri, aqrar sahə üzrə ekspert Rəcəb Orucov qeyd edib ki, markalaşma həm istehlakçılar üçün, həm də şirkətlər üçün faydalıdır:

"Marka firmanın məhsullarını başqa firmaların məhsullarından ayıraraq onu fərqləndirir və müştərilər tərəfindən seçilməsini, satış bazarlarının genişlənməsini təmin edir".

Ekspert deyib ki, markanın istehlakçılar üçün faydalarını, məhsulun mənbəyini göstərir, onun haqqında məlumat verir, bu isə, öz növbəsində istehlakçıya güvən verir: "Bir sözlə, istehlakçı marka ilə özünü ifadə edə bilir və əlavə dəyər yaradır".

Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır

"Markalaşmanın faydalarından da görmək olar ki, markalaşma təkcə yüksək rəqabətli bazarlar üçün deyil, bütün bazarlar üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Markalaşma istehsalçının rəqabət üstünlüyünü təmin edir və bazarda rəqabət qabiliyyətliliyi artırır", - deyə R. Orucov vurğulayıb.

Onun sözlərinə görə, Azərbaycanda markalaşma səviyyəsi çox aşağıdır:

"Lakin son illər istehsalçılar arasında bu sahəyə marağın artmasının şahidi oluruq" .

R.Orucov hesab edir ki, Azərbaycanda məhsulların brendləşərək təqdim edilməsi, daha çox ixrac yönümlü məhsullarda müşahidə edilir:

"Ölkənin daxili bazarında vahid bir brend adı altında məhsullarını təqdim edənlər çox azdır".

O qeyd edib ki, bunun bir sıra səbəbləri var:

"Bizim istehlak bazarımızın 95%-i kiçik pay torpaqçıların payına düşür. Pay torpaqları 2,5 hektardan çox deyil. Belə torpaq sahəsində isə istehsal edilən məhsulun istehlak bazarında brendləşərək çıxış etməsi çox çətindir".

Dünyadakı təcrübədən misal gətirərək ekspert bildirib ki, böyük market şəbəkələri kiçik istehsalçılarla müqavilə bağlayırlar və istehsal edilən məhsulun brendləşmə xərclərini market üzərinə götürür:

"Bu məhsullar məhz marketlərin adları, yaxud da onların brendləri adı altında alıcılara təqdim edilir. Bu təcrübə bizim ölkədə geniş yayılsa, çox gözəl olardı".

Azərbaycan Nar İstehsalçıları və İxracatçıları Assosiasiyasının (ANİİA) İdarə Heyətinin sədri Fərhad Qaraşov bildirib ki, nar istehsalçıları arasında da məhsullarını brendləşdirənlər çox azdır:

"Ümumiyyətlə, iki-üç şirkət məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. Brendləşdirilmiş məhsullarını istehsalçılar adətən ixrac edir".

O, nar istehsalçılarının brendləşməyə maraq göstərməməsinin səbəbini fermerlərin müstəqil bazarlara çıxışının olmaması ilə izah edir:

"Fermer müstəqil bazarlara çıxmayanda onlar barədə məlumatsız olurlar. Məsələn, Rusiyada və digər ixrac olunan ölkələrdə hər hansı bir satış kanalı narın daşınması zamanı zədə almaması üçün məhsulun 4 qablaşma mərhələsinə əməl olunmasını üstün tutur. Bunlar, paletlərin düzülməsi, yeşiklərin yığılması, violların yeşiklərə yerləşdirilməsi və yeşiklərin salafanla bükülməsidir".

F.Qaraşov vurğulayıb ki, bu cur əlaqələrin qurulduğu zaman fermer də öz məsuliyyətini dərk edir və belə olan halda satış kanalı formalaşır:

"Qarşı tərəfin tələblərini yerinə yetirəndə isə artıq istehsalçı da məhsullarını brendləşdirərək təqdim edir. İstehsalçı məhsulları xüsusi qablaşdırmada göndərəndə artıq məhsulun maya dəyəri artır, satış kanalı isə həmin artan xərci ödəyir. Lakin Azərbaycanda marketlərin əksəriyyəti narı adi formada tələb edir, xüsusi brendləşdirilməsi ilə bağlı tələbləri yoxdur".


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
İqtisadiyyat   Baxılıb: 1296   Tarix: 24 sentyabr 2023  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 051 7028255

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Azərbaycandan Avropaya nə qədər qaz ixrac olunub? - RƏQƏMLƏR

Bu ilin yanvar-sentyabr aylarında Azərbaycandan Avropaya 9,4 milyard kubmetr qaz ixrac olunub. Qaynarinfo xəbər verir ki, bunu energetika naziri Pərviz Şahbazov "X" sosial şəbəkəsindəki hesabında bildirib. Məlumata görə, bu aylar ərzində Türkiyəyə 7,3 milyard kubmetr, Gürcüstana isə 1,7 milyar

14 oktyabr
.

Rusiyada bu meyvə kəskin ucuzlaşacaq - Azərbaycanda necə?

Yeni ilə yaxın Rusiyada naringi qiymətləri kəskin ucuzlaşa bilər. " "ya istinadən xəbər verir ki, bu, Türkiyə, Misir və Mərakeşdən olan tədarük həcmlərinin artması və mağazaların məhsulun daha tez satılması üçün endirimlər elan etməsi ilə əlaqədardır. Hazırkı qiymət artımı dolların məzənnəsini

18 noyabr
.

Yeni ildə Azərbaycanda dollar bahalaşacaq?

Artıq 2024-cü il başa çatmaq üzrədir. İl sonuna yaxınlaşdıqca cəmiyyət arasında ABŞ dollarının bahalaşacağı ilə bağlı fikirlər səslənir. xəbər verir ki, bir müddət əvvəl ABŞ-ın Federal Ehtiyatlar Sisteminin (FED) uçot dərəcəsini artırması ilə bağlı verdiyi qərar beynəlxaql valyuta bazarında ABŞ dollarını

9 oktyabr
.

Azərbaycanda zeytun yağı niyə bahadır?

"Nə vaxt ki, Azərbaycanda zeytun bolluğu yaranacaq, sahibkarlar baxacaqlar ki, ixrac edə bilmirlər, məhsul satılmır, o zaman qiymətin aşağı düşməsi haqqında fikirləşəcəklər. Yox, məhsul ixrac edilirsə, satılırsa, hansı sahibkar qiyməti endirər. Bunu Qaynarinfo-ya açıqlamasında iqtisadçı Xalid Kəriml

7 oktyabr
.

Prezidentdən neft sənayesi işçilərinə - Müraciət

Prezident İlham Əliyev "Əsrin müqaviləsi"nin 30 illiyi və Neftçilər Günü münasibətilə Azərbaycanın neft sənayesi işçilərinə müraciət edib. "Qafqazinfo" xəbər verir ki, müraciətdə deyilir:. "Hörmətli neft sənayesi işçiləri!. Sizi böyük iftixar hissi ilə "Əsrin müqaviləsi"ni

20 sentyabr
.

Qızıl daha da bahalaşacaq? – MÜHÜM PROQNOZ

Qızıl yenidən bahalaşıb. Ötən gün Nyu-Yorkun COMEX əmtəə birjasında qızılın bir troya unsiyasının qiyməti 0,23% artaraq 2 683,2 ABŞ dollarına bərabər olub. Ümumilkdə isə qızılın qiyməti son bir ildə 36 faizdən çox artıb. Əgər bir il əvvəl qızılın troya unsiyası (31,1 qram) 1840 dollara satılırdısa, hazırd

28 sentyabr
.

Azərbaycan iqtisadiyyatı 5% artıb

2024-cü ilin yanvar-oktyabr aylarında ölkədə 103 milyard 495.8 milyon manatlıq və ya əvvəlki ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 4.9% çox ümumi daxili məhsul istehsal olunub. xəbər verir ki, bu barədə Dövlət Statistika Komitəsi məlumat yayıb. Bildirilib ki, iqtisadiyyatın neft-qaz sektorunda əlavə dəyər 1.

16 noyabr
.

Bitkoinin qiyməti tarixində ən yüksək səviyyəyə çatıb

Bitkoin kriptovalyutasının qiyməti tarixində ilk dəfə 79 min dolları keçib, bu isə əvvəlki rekord 78 min dollardan yalnız dəqiqələr sonra baş verib. "Report"un xəbərinə görə, bu, ticarət məlumatlarından məlum olub. "Bybit" kriptovalyuta birjasında Bakı vaxtı ilə saat 08:55-də bitkoini

10 noyabr
.

"COP29 ölkəmizdə turizim aktivliyini artıracaq" – AÇIQLAMA

11–24 noyabr tarixlərində Bakıda keçiriləcək olan COP29 çərçivəsində dünyanın təxminən 190-dan çox ölkəsini təmsil edən 80–100 min nəfərə qədər nümayəndə heyətinin qəbul edilməsi gözlənilir. COP29 ölkə tarixində keçiriləcək olan ən böyük tədbir hesab olunur. Bəs görəsən bu konfransın Azərbaycan iqtisadiyyatın

15 oktyabr