Diyetoloq bal haqqında əsas yanlış təsəvvürü TƏKZİB EDİB

Diyetoloq bal haqqında əsas yanlış təsəvvürü TƏKZİB EDİB"Bal hər kəs üçün uyğun deyil və prinsip etibarilə şəkərin sağlam alternativi hesab edilməməlidir".

Oxu.Az xəbər verir ki, bunu diyetoloq Maryana Cutova bildirib.

O, balla bağlı əsas yanlış təsəvvürlərdən birini təkzib edib.

Diyetoloqun sözlərinə görə, balın tərkibində faydalı bitki birləşmələri olsa da, bu maddələr müntəzəm olaraq həddindən artıq qidalanma nəticəsində qəbul edilən artıq kaloriləri kompensasiya etmir.

O izah edib ki, balın tərkibində qlükoza, fruktoza və saxaroza kimi "sərbəst şəkərlər" kifayət qədər çoxdur. Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının tövsiyələrinə əsasən, bu şəkərlərin qida rasionundakı miqdarı gündəlik enerji qəbulunun 10 faizini keçməməlidir.

Sağlam yetkin insan üçün bal başqa şirin məhsulu əvəz edirsə, kiçik porsiya, məsələn, bir çay qaşığı kifayət edə bilər. Diyetoloq vurğulayıb ki, balın hər kəs üçün uyğun olan universal "müalicəvi dozası" yoxdur.

"Şəkərli diabet, prediabet, insulin dirənci, piylənmə və qaraciyərin piylənməsi zamanı balı rasiondan çıxarmaq daha yaxşıdır. Bunu etmək mümkün deyilsə, bal şəkər, mürəbbə və ya şərbət kimi nəzərə alınmalıdır. Balı onsuz da şirin olan qida rasionuna əlavə etmək, məsələn, desertlə birlikdə yemək və ya şirin içki ilə qəbul etmək xüsusilə arzuolunmazdır", - deyə Cutova xəbərdarlıq edib.

O, həmçinin pollinozdan əziyyət çəkən insanları baldan istifadə ilə bağlı xəbərdar edib. Diyetoloq vurğulayıb ki, bal toz allergiyasını müalicə etmir və mövsümi burun axmasına qarşı təhlükəsiz "peyvənd" rolunu oynamır.

Əksinə, onun sözlərinə görə, çiy balın tərkibində toz hissəcikləri və arıçılıq məhsullarının digər komponentləri ola bilər. Buna görə həssas insanlarda bal qəbulundan sonra ağız boşluğunda qaşınma, dodaqlarda şişkinlik və ya mövsümi allergiya əlamətlərinin güclənməsi mümkündür.


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 126   Tarix: 16 avqust 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Qocalmanın qarşısını ala bilsək, insan nə qədər yaşaya bilər? - Alimlər hesabladı

Yeni araşdırmaya görə, qocalmanın demək olar ki, bütün əsas səbəbləri aradan qaldırılsa belə, insan ömrünün nəzəri maksimum həddi təxminən 200 il ola bilər. Qaynarinfo xəbər verir ki, "The Independent" nəşrinin məlumatına görə, alimlər qocalmanın əsas mexanizmlərinin aradan qaldırıldığı hald

24 iyul
.

Diş əti xəstəliyi diabet riskini artıra bilər - ARAŞDIRMA

Diş həkiminə müraciət zamanı müəyyən edilən diş əti problemləri insanın gələcəkdə 2-ci tip diabetə tutulma riski barədə də məlumat verə bilər. xəbər verir ki, "The Lancet Public Health" jurnalında dərc olunan və 300 mindən çox insanı əhatə edən genişmiqyaslı araşdırmada periodontitlə 2-ci ti

8 avqust
.

Sağlamlıq üçün bu qidalar mütləqdir

Orqanizm daim sağlam qida tələb edir. Bu, həm dəriyə, həm orqanlara, həm də həyat tərzinə təsir edir. Axşam.az xəbər verir ki, mütəxəssislər hər zaman qidalanmaya önəm verilməsinin vacibliyini vurğulayırlar. Sağlamlığımız üçün vaz keçməməli olduğumuz 10 qidalanma qaydası:. 1. Qara istiotsuz olmaz. Kö

9 avqust
.

Ürək sağlamlığını qorumağa kömək edən 9 faydalı və dadlı qəlyanaltı

Ürək üçün faydalı qəlyanaltılar adətən doymuş yağlar və natrium baxımından az, lif, antioksidant və faydalı qida maddələri baxımından isə zəngin olur. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Verywell Health" nəşrinin məlumatına görə, bu məhsullar iltihabi proseslərin azalmasına kömək edir və ürək-dama

27 iyul
.

Stomatoloqların sirri - Diş minasını zədələməmək üçün bunları edin

Gündəlik ağız boşluğu gigiyenası çox vaxt uzun illərdən qalan yanlış vərdişlər üzərində qurulur. Mütəxəssislər bildirirlər ki, sadə dəyişikliklər diş minasını qorumağa, diş əti problemlərinin və kariyesin qarşısını almağa kömək edir. Hər gün milyonlarla insan dişlərini fırçalayarkən fərqinə varmada

24 iyul
.

Xərçəng riskini azaltmağın yolları açıqlandı: Rusiyalı akademikdən mühüm tövsiyələr

"Sağlam həyat tərzi prinsiplərinə riayət etmək, zərərli vərdişlərdən uzaq durmaq, mütəmadi fiziki aktivliklə məşğul olmaq və profilaktik müayinələrdən keçmək onkoloji xəstəliklərin yaranma riskini əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər". xəbər verir ki, bunu "RİA Novosti"yə müsahibəsind

25 iyul
.

Ürək-damar xəstəliklərinin hansı siqnalları var? - VİDEO

Baku TV-nin "Baku Med" verilişinin yeni buraxılışında ürək-damar xəstəlikləri barədə müzakirə aparılıb. Ürək-damar xəstəliklərinin əsas risk faktorları hansılardır? Yüksək təzyiq ürək sağlamlığı üçün niyə təhlükəlidir? Xolesterinin yüksək olması damarlara necə təsir edir? Siqaret və elektro

15 avqust
.

Saçların sağlam uzanmasını dəstəkləyən 16 qida

Mütəxəssislər bildirirlər ki, saçların sağlamlığı orqanizmin qəbul etdiyi qida maddələri ilə sıx bağlıdır. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Prevention" nəşrinin yazdığına görə, yaş artdıqca saçların tökülməsi və nazikləşməsi daha çox müşahidə olunsa da, düzgün qidalanma bu prosesi ləngitməyə v

10 avqust
.

Ürək sağlamlığı üçün ən faydalı qəlyanaltı - Diyetoloqlar açıqladı

Diyetoloqlar bildirirlər ki, məşhur qəlyanaltılar - kartof çipsi, peçenye və qurudulmuş ət məhsulları adətən yüksək miqdarda natrium və doymuş yağ ehtiva etdiyindən ürək sağlamlığı üçün əlverişli seçim sayılmır. Qaynarinfo xəbər verir ki, "Martha Stewart" portalının yazdığına görə, ürək üçü

29 iyul