Gündə neçə fincan çay içmək faydalıdır?

Gündə neçə fincan çay içmək faydalıdır?Çay ürək-damar xəstəlikləri və onkoloji xəstəliklər də daxil olmaqla, müxtəlif səbəblərdən ölüm riskinin azaldılmasına kömək edir.

Oxu.Az xəbər verir ki, bu barədə gazeta.ru həkim-qastroenteroloq Darya Boqomolovanın açıqlamasına əsasən məlumat dərc edib.

Yetkin insanlar üçün qara və ya yaşıl çayın tövsiyə olunan gündəlik istehlak norması 2-4 fincan təşkil edir.

Çayın tərkibindəki təbii birləşmələr olan polifenollar yüksək antioksidant təsirə malikdir. Bu maddələr insan hüceyrələrini sərbəst radikalların mənfi təsirlərindən qoruyaraq, xroniki xəstəliklərin yaranma ehtimalını minimuma endirir. Eyni zamanda, polifenollar "pis" xolesterinin oksidləşməsinin qarşısını alır ki, bu da ürək-damar xəstəlikləri və ateroskleroz riskini xeyli azaldır. Mütəxəssislər bildirirlər ki, bu təbii birləşmələr xərçəng hüceyrələrinin inkişaf prosesinə mane olaraq antionkoloji xüsusiyyətlər nümayiş etdirə bilər.

Həkim xatırladıb ki, çayın həddindən artıq istehlakı sağlamlıq üçün mənfi nəticələrə gətirib çıxara bilər:

Ftorid toplanması: İçkinin mütəmadi olaraq normadan artıq qəbul edilməsi orqanizmə çox miqdarda ftorid daxil olmasına səbəb olur. Bu da xüsusilə su hövzələrində flüor səviyyəsinin yüksək olduğu regionlarda flyüorozun (dişlərin və sümük toxumasının zədələnməsi) inkişafına yol aça bilər.

Kofein qəbulu: Çayın hər fincanında orta hesabla 30-50 mq kofein var. 400 mq-dan çox (təxminən 6-8 fincan) kofein qəbul edildikdə arterial təzyiq yüksələ, ürək döyüntüsü tezləşə, narahatlıq, yuxusuzluq və həddindən artıq oyanıqlıq yarana bilər.

Uşaqlara kofeinin mənfi təsirindən qaçınmaq üçün gündə 1-2 fincandan çox çay içmək məsləhət görülmür. Hamilə qadınlar ümumi kofein istehlakına nəzarət etməlidirlər, çünki maddənin artıqlığı dölün böyümə ləngiməsinə və yeni doğulmuşun aşağı çəki ilə doğulması riskinin artmasına səbəb ola bilər. Hamilələr üçün təhlükəsiz norma gündə 200 mq-a qədər kofein hesab olunur.

"Bitki çayları tərkibinə və təsirinə görə fərqlənən müxtəlif bitkilərin dəmləmələridir. Qara və yaşıl çaydan fərqli olaraq, onların əksəriyyəti kofein ehtiva etmir. Ona görə də kofeini məhdudlaşdırmalı olanlar üçün alternativ ola bilər. Vurğulamaq lazımdır ki, bitki çaylarının təsirləri və təhlükəsizliyi konkret bitkidən asılıdır. Mənfi nəticələrin qarşısını almaq üçün bitki çayı seçərkən fərdi dözümsüzlük və ya allergiya amillərini nəzərə almaq vacibdir", - deyə ekspert qeyd edib.


Sonxeber.az
Telegramda izləyin
Sağlamlıq   Baxılıb: 209   Tarix: 14 iyun 2026  

Şikayətiniz varsa Whatsapp: 077 7125666

Facebookda Paylaş


Oxşar xəbərlər

.

Hər gün ət yemək zərərlidir? - ARAŞDIRMA

Qırmızı ətin sağlamlığa təsiri ilə bağlı yeni araşdırma aparılıb. -ın məlumatına görə, ABŞ-nin İndiana Universitetinin alimləri bildiriblər ki, gündəlik 170-200 qram mal əti istehlakı tip 2 şəkərli diabet risk faktorlarına mənfi təsir göstərmir. Araşdırmada qeyd olunub ki, qırmızı ət uzun illərdir ürə

31 may
.

Distant işin psixi sağlamlığa mənfi təsiri açıqlandı

Harvard və Virciniya universitetlərinin tədqiqatçıları müəyyən ediblər ki, uzaqdan iş formatı əməkdaşların psixi vəziyyətinə mənfi təsir göstərir. xəbər verir ki, bu barədə "Science" jurnalında dərc olunan materialda məlumat verilib. Alimlər 500 mindən çox amerikalının sorğu məlumatlarını təhli

6 iyun
.

100 yaşa qədər yaşamağın sirri bu İMİŞ

Uzunömürlülüyü ilə tanınan İtaliyanın Sardiniya adasında sağlam həyatın sirri kimi qidalanma vərdişləri və güclü sosial əlaqələr göstərilir. xəbər verir ki, "Mavi Zona" kimi tanınan Sardiniyada yaşayan insanların əhəmiyyətli hissəsi 100 yaşdan çox ömür sürür. Mütəxəssislər bunu əsasən təz

2 iyun
.

Eyni vaxtda iki telefon işlətmək zərərlidir - yeni araşdırma

İki smartfondan eyni vaxtda istifadə sağlamlığa mənfi təsir göstərə və əl ilə bilək xəstəliklərinin yaranması riskini artıra bilər. Trend-ə istinadən xəbər verir ki, bu barədə Amerikanın Uayt-Pleynsdəki İxtisaslaşmış Cərrahiyyə Xəstəxanasının əl terapiyası üzrə mütəxəssisi Nik Maroldi "The New Yor

6 iyun
.

Yaponiyalı alimlər xroniki yorğunluğu B qrupu vitaminlərinin çatışmazlığı ilə əlaqələndiriblər

Osaka Metropoliten Universitetinin professor Hiroaki Kanouçinin rəhbərlik etdiyi elmi qrupu suda həll olunan vitaminlərin çatışmazlığı ilə xroniki yorğunluq sindromunun yaranması arasında qarşılıqlı əlaqə müəyyən edib. "Report"un məlumatına görə, araşdırmanın nəticələri "Medical Xpress"

30 may
.

Yuxusuzluq kökəlmənin gizli səbəbi ola bilər

Rusiyalı psixoloq Rodion Çepalov bildirib ki, yuxusuzluq çəki artımına təkcə fizioloji deyil, psixoloji baxımdan da birbaşa təsir edir. Ölkə.az-ın xəbərinə görə, o, " "ya açıqlamasında qeyd edib ki, insan az yatanda beyin ətraf mühiti daha stresli və təhlükəli qəbul edir, orqanizm isə sürətl

26 may
.

Cəmi 20 dəqiqəlik yuxu beynin işini dəyişə bilər

Araşdırmalar göstərir ki, gün ərzində edilən qısa müddətli gündüz yuxuları (mürgüləmə) zehni fəaliyyətə əhəmiyyətli faydalar verə bilər. Ölkə.az xəbər verir ki, alimlərin fikrincə, 20-30 dəqiqə davam edən qısa mürgüləmələr diqqəti artırmağa, yaddaşı gücləndirməyə və öyrənilən məlumatların daha yaxş

3 iyun
.

Gecələr qatıq yeməyin faydaları və zərərləri

Qatıq sağlam qidalar sırasında xüsusi yer tutur. Xüsusilə gecə saatlarında qatıq yeməyin orqanizmə təsiri uzun illərdir müzakirə olunur. Mütəxəssislərin fikrincə, düzgün miqdarda və uyğun vaxtda qəbul edilən qatıq həm həzm sisteminə, həm də ümumi sağlamlığa müsbət təsir göstərə bilər. Lakin bəzi hallard

31 may
.

Mütəxəssislər ən faydalı paxlalı bitkini açıqladı

Sağlam qidalanmanın vacib komponentlərindən hesab edilən paxlalı bitkilər arasında lobya və mərcimək xüsusi yer tutur. Mütəxəssislər bildirirlər ki, hər iki məhsul yüksək qida dəyərinə malik olsa da, onların tərkibi və orqanizmə təsiri baxımından müəyyən fərqlər mövcuddur. Qaynarinfo Unian-a istinadə

2 iyun